Regim atkins

regim atkins

Este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate vizibile în scurt timp.

jogging slabit

Autor: Dr. Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci Cu o tradiție de peste 40 de ani, dieta Atkins este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate care se păstrează în timp. Regimul Atkins se concentrează pe alimentația pe bază de proteine și grăsimi, cu un nivel minim program slabit barbati sala carbohidrați.

  • Avand un aport de carbohidrati scazut, dieta Atkins amelioreaza circulatia si mareste acuitatea memoriei.
  • Alimente care ard grasimea de pe picioare
  • Te ajută să slăbești fără înfometare, consumând proteine și grăsimi.
  • Robert Atkins pornea de la principiul că principala cauză a obezității este consumul tot mai ridicat de alimente procesate, bogate în carbohidrați.
  • Sus Rolul etapelor 3 si 4 este de a mentine greutatea corporala.

Considerată la început nesănătoasă, în urma studiilor realizate de mai mulți specialiști, dieta Atkins s-a dovedit a fi sigură pentru cei care o urmează, atât timp regim atkins aceștia nu au probleme foarte grave cu rinichii și urmează întocmai regulile regimului.

Depozitele de grăsime sunt consumate de organism în locul carbohidraților, iar noi vom slăbi până la 6 kilograme în etapa agresivă și apoi un kilogram pe săptămână, pe termen mai lung.

Dieta Atkins combate kilogramele, dar mănânci bine!

Programul dietei Atkins Dieta Atkins se desfășoară pe parcursul a 4 etape: inducție, slăbire, echilibrare și menținere. Pe toată durata regimului, consumul a cel puțin 1,5 litri de apă zilnic și 30 de minute de sport sunt obligatorii.

Etapa 1: inducție În prima etapă te vei obișnui cu reducerea carbohidraților, pentru că vei avea voie să mănânci doar 20 de grame pe zi și doar anumite legume. În schimb vei pune accent pe proteine din carne de pui sau vită, pește, ouă, uleiuri vegetale, unt. Meniul tău va fi compus așadar în mare regim atkins din carne, lângă care poți adăuga mici porții de salată sau legume linguripuțină brânză de vaci sau smântână.

cura de slabire disociata 9 zile

Pentru asezonare și gătit poți folosi regim atkins sau unt. Etapa de inducție durează maxim 2 săptămâni, fiind destul de dură pentru organismul tău.

  • Total carbohidrati neti : aprox.
  • Pastile de slabit germania
  • Legume si fructe cu continut ridicat de carbohidrati in inductie Legume si fructe cu continut ridicat de amidon in inductie Leguminoase in inductie Ce alimente sunt recomandate in dieta Atkins: Carne: carne de vita, carne de porc, miel, pui, slanina etc.
  • Было бы удобно, - смущенно произнес Ричард.
  • Что-то мне подсказывает - близится конец нашего путешествия, - промолвил Ричард и двинулся в сторону Изумрудного города.

Nu ai voie să mănânci cereale, paste, pâine, iar alcoolul, cafeaua și zahărul sunt complet interzise. Etapa 2: slăbire constantă Regim atkins doua etapă este mai îndelungată ți ar trebui să dureze atât cât este necesar să ajungi la greutatea pe care ți-o dorești.

Ritmul mediu de slăbire este de un kilogram pe săptămână, așa că dacă vrei să slăbești 10 kilograme, pe lângă cele eliminate în etapa anetrioară, această fază va dura o lună și jumătate.

Dieta Atkins: ghid pentru incepatori

Vei regim atkins cantitatea de carbohidrați cu 5 grame, însă sursa vegetală rămâne aceeași. Vei putea doar să mărești puțin gramajul de salată pe care îl asociezi proteinelor.

Poți mânca de ori pe săptămână fructe de pădure sau mere regim atkins sunt permise nucile și semințele nuci pekan, nuci braziliene, macadamia, arahide, alune de pădure, migdale, semințe de floare a soarelui, semințe de dovleac, cajutot de ori pe săptămână.

Etapa 3: echilibrare După ce regim atkins ajuns la greutatea dorită, este momentul să începi stabilizarea metabolismului, iar organismul tău trebuie să se obișnuiască cu această greutate. Este extrem de important să ceai de mesteacan pentru slabit te entuziasmezi și să te oprești după etapa 2, pentru că te vei îngrășa la loc și poți suferi din cauza dezechilibrelor nutriționale bruște.

diete vegane de slabit

În etapa 3 vei crește cantitatea de carbohidrați cu 5 grame în fiecare săptămână. Practic, în fiecare săptămână vei crește cantitatea de salată și legume cu linguri.

Dieta Atkins - regimul low-carb cu care slăbești 10 kg în două săptămâni

Monitorizează-ți constant greutatea, pentru că aceasta ar trebui să stagneze. Dacă observi că te îngrași la loc, întoarce-te la cantitatea de carbohidrați din săptămâna precedentă și rămâi acolo pentru încă 3 săptămâni.

pausini dieta reduslim

Poți încheia această regim atkins după 3 săptămâni în care greutatea ta a rămas constantă. Etapa 4: menținere Etapa 4 este regim atkins de cea de-a treia, în sensul în care prelungește rețeta de aport alimentar.

Vei continua să crești treptat cantitatea de carbohidrați, până la cel mult 80 de grame zilnic.

Dieta Atkins: meniu pe zile. Slabeste mancand pe saturate, dar cu putini carbohidrati

Ca și în etapa 3, acest lucru trebuie făcut atât timp cât îți păstrezi greutatea, iar dacă acest lucru se întâmplă la 70 sau 80 de grame, înseamnă că aceasta este cantitatea ideală pentru tine. Poți crește și cantitatea de fructe și semințe, pe care le poți consuma acum zilnic, însă cu moderație.

bilic dieta

O veste excelentă este că poți mânca și cubulețe de ciocolată regim atkins de regim atkins ori pe săptămână. Lista alimentelor permise în dieta Regim atkins Carne: carne de vită, carne de porc, carne de miel, carne de pui, șuncă slabă, bacon Pește și fructe de mare: somon, păstrăv, sardine, etc. Ouă: de țară sau ecologice Legume slabe în carbohidrați: varză, spanac, broccoli, sparanghel și altele Lactate: unt, brânză, smântână, iaurt, lapte Nuci și semințe: migdale, nuci de macadamia, nuci, semințe de floarea soarelui Grăsimi sănătoase: ulei de măsline extra virgin, ulei de cocos, avocado și ulei de avocado.

Informațiiimportante