Rețete keto cu faina de migdale

Pin on KETO MEALS

Făina de migdale este probabil cea mai populară făină utilizată în alimentația low-carb.

dieta slabeste de la fix la fix

Bogată în nutrienți și lipide sănătoase, este o făină potrivită pentru preparate sănătoase și aromate. Câți carbohidrați conține făina de migdale Un sfert de ceașcă 28g de făină de migdale conține în medie kcal, 3g carbohidrați net, 3g fibre, 14g lipide, 6g proteine.

regim slabire mere

Conține vitamine și minerale precum magneziu, fier, potasiu, calciu. Cum o putem utiliza la gătit Făina de migdale este potrivită pentru pâine, prăjituri, înlocuitor de pesmet. Are o ușoară și plăcută aromă de nuci.

slabitul rapid cauze

Prăjiturile făcute exclusiv cu făină de migdale tind uneori să aibă o textură ușor umedă, de aceea o idee bună este să adăugăm și o cantitate mai mică de făină de cocos sau altă făină low-carb pentru a echilibra compoziția. Echivalent față de făina de grâu: Atunci când vrem să transformăm o rețetă clasică într-una low-carb, 1 cană de făină de grâu se înlocuiește cu 1 cană de făină de migdale.

Făina de migdale nu conține gluten, așa că aluatul nu va fi elastic.

ceaiuri de slabit farmacie

Ai nevoie de alte produse precum ouă, psyllium sau gumă de xantan pentru ca aluatul să iasă asemănător cu cel care conține gluten.

Informațiiimportante