Rețetă de slăbit daneză. Dieta Daneza De 13 Zile Pentru Schimbarea Metabolismului

DIETA DANEZĂ – Cum slăbeşti 9 kg în 13 zile

Dieta daneza — Dieta de 13 zile care schimbă metabolismul Dieta daneza — Dieta de 13 zile care schimbă metabolismul Dieta daneza promite rezultate spectaculoase, într-un minim interval de timp, așa cum nu multe cure de slăbire reușesc s-o facă.

Spre deosebire de alte programe alimentare de slăbit rapide, îți poate transforma aspectul fizic general, după numai 13 zile de restricții.

De ce ar trebui să urmezi dieta daneza de 13 zile?

De ce ar trebui să urmezi dieta daneza de 13 zile? Te afli în căutarea unei metode de slăbire eficace, de scurtă durată?

  1. Apa cu lamaie si ghimbir pentru slabit
  2. Cafea și ceai.
  3. Daca alergi pe banda slabesti

Te-ai săturat să încerci regimuri alimentare prea lungi pentru tine? Ai vrea să pierzi până la 10 kilograme sau mai multe în doar 13 zile? Din moment ce alții înaintea ta au reușit, vei putea și tu. Și te asigurăm că nu vei regreta!

Iar ca să reușești, trebuie să ai destule motive s-o urmezi.

Dieta Daneză: sănătoasă sau periculoasă?

Dacă la cel puțin una dintre întrebările anterioare, răspunsul tău este DA, există șanse ca dieta de 13 zile să ți se potrivească întocmai ca o mănușă. Nu este nevoie să ne crezi pe cuvânt.

rețetă de slăbit daneză

Însă aflând mai multe despre cura de slăbire daneză, ne vei da dreptate. Iar într-un final, vei avea curiozitatea s-o pui în aplicare. Ce este regimul danez de 13 zile?

Dieta Daneza De 13 Zile Originala – Pareri Forum De Mentinere si Schimbare a Metabolismului (2020)

Deși apare cu diverse alte denumiri dieta daneza, dieta de 13 zile, cura daneza, regimul de 13 zile, regimul danezcura de slăbire de 13 zile, Royal Danish Hospital Diet, cura de slăbire daneza etc. Dar când începe istoria celebrului regim alimentar cunoscut printre persoanele preocupate de cure de slăbire și ca Royal Danish Hospital Diet?

În acele vremuri, era recomandată în fazele preoperatorii pacienților supraponderali și obezi, care aveau nevoie să piardă multe kilograme, într-un timp record. Cine poate urma regimul danez de 13 zile? Atâta timp cât nu există contraindicații, acesta dieta de rețetă de slăbit daneză slabire cu deficit caloric fi urmată de oricine și în special de către: Pacienții supraponderali și obezi, Pacienții cardiaci și hipertensivi, Pentru care excesul de greutate devine un semnal de alarmă în măsură să le scadă încrederea și stima de sine sau să le pericliteze viața.

Cum am slabit 10 kg intr-o luna . Motivatie si dieta

Deși la multă lume funcționează, dieta daneza nu are perspective la fel de favorabile la oricine. Pentru toate aceste categorii, regimul danez, deși greu de ținut, este foarte eficient, rezultatele fiind vizibile încă din primele zile. Ce avantaje are cura daneza de 13 zile? Ceea ce o deosebește de alte cure de slăbire similare, este faptul că trecute aproape 2 săptămâni de măsuri restrictive, cu surprindere, vei descoperi că: Îți vei păstra noua siluetă, fără să revii la greutatea inițială; Metabolismul tău începe să fie mai rapid arzi mai repede caloriile ; Îți vei menține silueta dorită, fără să depui eforturi supraomenești; Reprezintă o excelentă metodă de detoxifiere, nu numai de slăbit.

La prima vedere, pare prea frumos să fie adevărat.

Dieta daneză - Exemplu de meniu pentru 13 zile

Pare chiar prea simplu rețetă de slăbit daneză și dureze. Să rămână doar o iluzie de moment pentru toți oamenii care-și doresc să slăbească în maniera fulgerătoare?

rețetă de slăbit daneză

Avantaje regimul de slăbire danez NU, cura de slaboficat prospect daneza nu este deloc simplă și în niciun caz, nu este o iluzie. Poate chiar din acest motiv își menține efectul și după.

Dieta daneză – ce presupune, ce alimente se consumă

Fiecare zi, începând de la prima până la ultima, cuprinde 3 mese, riguros concepute. Dacă te hotărăști s-o urmezi, află că nu există multe alternative în locul alimentelor recomandate.

rețetă de slăbit daneză

Cum arată programul alimentar în acesta dieta de slăbire? Pentru a te elibera de excedentul de kilograme rețetă de slăbit daneză grăsime, pregătește-te să respecți cu rigurozitate, următorul meniu: Ziua 1 Mic rețetă de slăbit daneză 1 ceașcă de cafea neagră, cu 1 cub de zahăr; Prânz: 2 ouă fierte tare, 1 roșie medie și g de spanac; Cină: g carne de vită la grătar, cu salată proaspătă.

Ziua 2 Mic dejun: Se rețetă de slăbit daneză același lucru ca în ziua 1; Prânz: g de șuncă, 1 iaurt degresat ml ; Cină: Se repetă ce ai consumat în prima zi.

Dieta Daneza de 13 zile cu pui

Ziua 3 Mic dejun: 1 cafea cu 1 cub de zahăr, rețetă de slăbit daneză felie de pâine prăjită; Prânz: 2 ouă fierte tare, g de șuncă, g de salată; Cină: 1 roșie proaspătă, 1 țelină fiartă, 1 fruct la alegere. Ziua 4 Mic dejun: Repeți ce ai mâncat în ziua cu numărul 3; Prânz: ml suc natural proaspăt stors, 1 iaurt de ml; Cină: 1 morcov, 1 ou fiert tare, g brânză slabă de vaci.

Ziua 5 Mic dejun: 1 morcov mare răzuit, asezonat cu suc de lămâie; Prânz: g pește fiert codcu lămâie și o bucățică de unt; Cină: g friptură carne de mânzat1 țelină rasă sau piure. Ziua 6 Mic dejun: Se repetă micul dejun din ziua 3; Prânz: 2 ouă fierte tare, 1 morcov dat pe răzătoare; Cină: g piept de pui, 1 salată cu suc de lămâie și ulei de măsline. Ziua 7 Mic dejun: 1 cană cu ceai din plante, fără adaos de zahăr; Prânz: Nu mănânci nimic, bei doar apă; Cină: g carne de miel, 1 fruct proaspăt de sezon.

rețetă de slăbit daneză

Ziua 8 Mic dejun: Repeți meniul din prima zi de dietă daneza; Prânz: g spanac, 1 roșie medie, 2 ouă fierte tare; Cină: g carne de vită la grătar, 1 salată de legume asezonată. Ziua 9 Mic dejun: Se repetă micul dejun standard din ziua 1; Prânz: g de șuncă, 1 iaurt de ml; Cină: g friptură de vită, 1 salată cu legume.

Dieta daneza: principii de functionare, meniu, beneficii, riscuri si retete

Ziua 10 Mic dejun: Repeți micul dejun din ziua 3; Prânz: 2 ouă fierte tare, g șuncă, puțină salată verde; Cină: 1 țelină fiartă, 1 roșie crudă, 1 fruct de sezon. Ziua 11 Mic dejun : Același meniu obișnuit din ziua 3; Prânz: ml suc de fructe proaspăt stors, 1 iaurt natural; Cină: 1 ou fiert, 1 morcov mediu, g de brânză slabă.

Ziua 12 Mic dejun: 1 morcov dat pe răzătoare, cu suc de lămâie; Prânz: g pește fiert, cu suc de lămâie proaspăt; Cină: g carne de vită, 1 țelină.

Informațiiimportante