Exercitii acasa pentru slabit

Există diferențe între exercițiile cardio la sală și cele executate acasă? Ce sunt exercițiile cardio și de ce sunt bune pentru slăbit? Așadar, un antrenament exercitii acasa pentru slabit se referă la o serie de activități ce au că scop creșterea pulsului cardiac, prin implicarea grupelor majore de mușchi din corp, pe o durată mai lungă de timp. Cum te ajută exercițiile cardio să slăbești? Exercițiile cardio, executate corect, accelerează metabolismul și arderile, ajutând organismul să consume oxigen și energie chiar și după terminarea unei sesiuni de antrenament.

Deci, după ce ai terminat exercițiile, corpul tău va continua să folosească energie la un nivel mai mare, ceea ce duce la pierderea kilogramelor în plus.

Top 10 exerciții de slăbit acasă

Procesele metabolice care funcționează eficient nu doar că te ajută să slăbești, ci și să menții o greutate optimă, constantă, și o masă musculară puternică și tonifiată. În același timp, afectează pozitiv ritmul cardiac obișnuit și încetinește procesul de îmbătrânire al organismului.

Formula pentru a scăpa de kilogramele nedorite este simplă: trebuie să consumi mai multe calorii decât introduci în exercitii acasa pentru slabit. Așadar, urmând o dietă echilibrată, sănătoasă și executând de ori pe săptămână antrenamente cardio, vei avea parte de rezultate pozitive! Dacă îți dorești să îți menții greutatea pe care o ai în prezent, trebuie doar să arzi numărul de caloriile pe care le ingerezi. Cum calculezi rata cardiacă maximală?

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Așa cum exercitii acasa pentru slabit fost menționat anterior, eficiența unui antrenament cardio se măsoară în intensitate care este ritmul cardiac pe minutdurată și constanță. Durata ideală a exercițiilor cardio pe zi este de cel puțin 30 de minute, și poate crește în funcție de rezistență, obișnuință etc. Este nevoie, de asemenea, să fii constant în activitățile fizice de acest fel și să le repeți de ori pe săptămână.

exercitii acasa pentru slabit slabesti sanatos in 13 zile

Cele mai bune exerciții cardio pe care le poți face acasă sau în aer aloe vera e bun pentru slabit Dacă vrei să îți creezi exercitii acasa pentru slabit rutină de antrenament și nu știi de unde să începi, în continuare, vei descoperi care sunt cele mai bune exerciții pentru începători, care pot fi făcute atât în intimitatea propriei locuințe, cât și în parc sau în aer liber.

Specialiștii recomandă să începi treptat, pentru a intra într-un ritm optim. În cazul în care nu ai făcut niciodată sport în mod constant, exercițiile cu o intensitate prea mare te pot face să renunți, fiind prea dificile.

Exercițiile cardio implică rezistență fizică, așa că intensitatea, durata și exercitii acasa pentru slabit de dificultate pot fi mărite cu timpul. Exerciții cardio pentru începători Mersul alert Poți practica mersul alert în jurul blocului, pe stradă sau în parc.

Reprezintă un bun început pentru a te familiariza cu sportul, însă trebuie executat pe o perioadă mai lungă de timp pentru a-ți aduce beneficii semnificative.

De asemenea, mersul alert poate fi și o încălzire pentru alte tipuri de exerciții cardio. Ai nevoie de încălțăminte specifică și de echipament sportiv comod, care să îți permită să te exercitii acasa pentru slabit în voie.

Jogging Jogging-ul este o alergare ușoară, care îți solicită rezistența fizică.

exercitii acasa pentru slabit pastile de slabit 2021

Și aici ai nevoie de o pereche de adidași cu design specific și cu o talpă ce preia șocurile pentru a-ți proteja tibia, genunchii și articulațiile. Alergat pe loc Poți alerga în propria sufragerie, pe loc, pentru a avea parte de o sesiune cardio eficientă.

Sporește intensitate ducând călcâiele la șezut. Sărituri cu coarda Atunci când auzi de sărituri cu coardaprobabil te gândești la jocurile copilăriei. Însă, trebuie să știi că ele reprezintă unul dintre cele mai eficiente exerciții cardio, care îți vor aduce numeroase beneficii! Așadar, nu sta pe gânduri, achiziționează-ti o coardă și introdu în rutina ta zilnică 30 de minute de sport! Detalii și preț aici Jumping Jacks Din poziția inițială, cu picioarele apropiate și mâinile pe lângă corp, sari și depărtează picioarele, ducând mâinile deasupra capului.

Revino, apoi repetă. Burpees Probabil numele nu îți este foarte familiar, însă este foarte posibil să recunoști imediat despre ce exercițiu este vorba.

Antrenamentul cardio Burpees solicită foarte multe grupe musculare odată. Este puțin mai dificil, însă, în timp, vei reuși să îl execuți perfect! Burpees reprezintă o combinație de flotări și sărituri, pe care le poți face în serii, cu o mică pauză între acestea.

Care este ordinea: ghemuit, sari pentru a îndepărta picioarele în spate, flotare, ghemuit, săritură.

Exerciții de slăbit rapid acasa

Genuflexiuni cu săritură Și acesta reprezintă un exercițiu cardio foarte eficient, care antrenează mai multe grupuri de mușchi. După fiecare genuflexiune pe care o faci Atenție! Nu trebuie să te ghemuiesti până jos! Urcări și coborâri pe stepper Stepper-ul este un instrument excelent pentru exerciții cardio acasă și nu trebuie să-ți lipsească din dotare.

Poți face seturi de urcări și coborâri pe el în felul următor: urci cu piciorul drept, apoi stângul, cobori dreptul, apoi stângul și repeți. Există, de asemenea, și steppere mobile pe care le poți folosi.

exercitii acasa pentru slabit dieta de slabit pentru grupa de sange a2

Detalii și preț aici Exerciții de tip aerobic Majoritatea exercițiilor aerobice pot fi incluse în rutina de antrenament cardio, pentru că ajută exercitii acasa pentru slabit tău final.

Vei avea nevoie de o saltea pentru pilates sau yoga, care îți asigură un nivel de confort, de îmbrăcăminte confortabilă și, eventual, de o minge pentru pilatescare îți poate fi de ajutor. Detalii și preț aici 3. Ce beneficii au exercițiile cardio excutate constant?

Dacă îți faci un obicei în a introduce antrenamentele cardio în rutina ta exercitii acasa pentru slabit, vei observa că ai parte de beneficii incredibile, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

Printre acestea, se numără: Creșterea rezistenței inimii Stimularea metabolismului, arderea caloriilor, păstrarea unei siluete tonifiate și pierderea în greutate Scăderea riscului de apariție al infarctului și a diabetului zaharat Dezvoltarea capacității plămânilor.

Informațiiimportante