Cat slabesti cu seminte de in. Dieta cu seminte de in. Efectul miraculos asupra organismului - Andreea Raicu

Slăbește cu semințele de in măcinate!

Ai cumparat seminte de in; dar cum le consumi, cum le depozitezi si ce beneficii au?

pierdere in greutate banda de alergare

By - October 11, Inul in latina, Linum usitatissimum este o planta cultivata pentru semintele ei consumate ca atare sau transformate in uleipe post de planta ornamentala in gradini si pentru fibrele sale extrase din tulpina, folosite in industria textila si de ori mai puternice decat fibrele de bumbac.

Cultivat de Semintele de in sunt consumate de om pe post de aliment functional au fost folosite in medicina ayurvedica de mii de ani, iar Carol cel Mare le ordona supusilor sa manance seminte de in pentru a fi sanatosicat slabesti cu seminte de in contin nutrienti care pot reduce riscul de diabet, cancer si boli de inima.

In articolul de astazi, iti explicam cum trebuie sa consumi semintele de in, odata cumparate, cum le depozitezi optim si ce beneficii iti pot aduce pentru sanatate, daca sunt incluse intr-o alimentatie echilibrata.

Cura cu semințe de in ”topește” kilogramele și combate constipația

Cum consumi cel mai bine semintele de in — intregi sau macinate? Semintele de in intregi au un strat exterior dur si pot trece nedigerate prin intestin, ceea ce inseamna ca nutrientii din ele nu sunt absorbite complet.

De aceea, semintele de in trebuie ori inmuiate in prealabil in multa apa pot absorbi de pana la 6 ori greutatea lorori macinate inainte de consum. Cel mai bine este sa cumperi mereu seminte de in intregi pentru ca — odata macinate — isi pierd rapid proprietatile si sa le zdrobesti fix inainte de a le folosi.

  1. Tudor Ciuhodaru: În caz de furtună, nu faceți aceste lucruri!
  2. Cum să slăbești cu semințe de in Pierderea în greutate

Poti face asta in mai multe feluri, in functie de cat de multe seminte de in vrei sa macini: cu un blender vertical sau un robot de bucatarie — pentru a fi eficient, acesta trebuie umplut cu cel putin g de seminte de in, o cantitate cam mare pentru o singura utilizare cu o rasnita de cafea — este cea mai buna metoda de macinare a semintelor de in, pentru ca iti permite sa rasnesti putine odata manual — poti folosi o rasnita de piper spalata si uscata complet sau chiar un mojar si un pistil pentru a macina semintele de in intregi; asa poti macina o singura lingurita de seminte odata Cum depozitezi semintele de in?

Semintele de in se pasteaza cel mai bine intregi, intr-un loc uscat, racoros si intunecat, pentru a evita rancezirea.

Reteta rapida cu seminte de chia - Nicoleta Luciu

La frigider vor rezista pana la 1 an in ambalajul original nedeschis, in jur cat slabesti cu seminte de in 6 luni intr-un borcan sau o caserola acoperite de un capac si pana la 2 saptamani intr-o punguta de plastic sigilata. Daca ai macinat prea multe seminte de in, poti depozita ce ti-a ramas intr-un recipient acoperit de un capac; tine-l la frigider pana la 7 zile si consuma-l cat mai repede, pentru ca — odata macinate — semintele de in incep sa isi piarda din proprietati.

Cum folosesti uleiul de in?

Ai cumparat seminte de in; dar cum le consumi, cum le depozitezi si ce beneficii au?

Uleiul de in contine mai mult acid alfa-linolenic Omega-3 decat semintele de in si ofera o doza concentrata din beneficiile acestora dar fara fibrele din compozitia lor. Alege uleiul de in presat la rece, pentru un produs extravirgin de top!

dieta 6/18

Nu contine conservanti si alte substante chimice. Vezi produsul Retete cu seminte de in Semintele de in au un gust asemanator celui de nuci, care le face potrivite atat pentru includerea in deserturi, cat si pentru feluri de mancare sarate.

Seminţe de in. Trucuri ca să slăbeşti atunci când le consumi

Semintele de in sunt o sursa vegetala importanta de acizi grasi Omega Pentru asimilarea acestora, este indicata rasnirea sau hidratarea acestora inainte de consum. Produsul nu provine din culturi modificate genetic.

diete de slabit 14 zile

Vezi produsul Cate seminte de in poti consuma zilnic? Beneficiile semintelor de in Semintele de in sunt bogate in fibre, proteine, grasimi sanatoase nesaturateantioxidanti lignanivitamine si minerale.

Nutritionistii ne avertizeaza ca, pentru a ne bucura de toate calitatile nutritive ale semintelor de in, acestea ar trebui consumate dupa ce au fost lasate la inmuiat 6 ore sau dupa ce au fost macinate. Foto interior si prima pagina: Marina Lohrbach, Shutterstock Cu alte cuvinte fie lasati in apa semintele de in si le consumati dupa 6 ore in salate sau alte preparate, fie le puneti in rasnita, le transformati in pudra si din aceasta consumati la nevoie. Proprietati seminte de in Semintele de in contin o cantitate insemnata de fibre, de aceea au efect de detoxifiere colonica, dar si de stimulare a peristaltismului intestinal sau gastric dupa interventiile chirurgicale asupra sistemului digestiv. Contin de asemenea vitamina A, E, vitamine din complexul B, vitamina K si PP, dar si minerale precum magneziu, calciu, sodiu, potasiu. Semintele de in sunt bogat in proteine, reprezentand o sursa veritabila de aminoacizi pentru persoanele cu dieta vegetariana.

Join 1, other subscribers.

Informațiiimportante